Nyhedsbrev fra Styregruppen

Skrevet af Niels Jørgen den .

Arbejdet i styregruppen kører derud af med masser af spændende udfordringer og opgaver som allerede er sat i gang. Vi forsøger at få så mange opgaver som muligt løst i rigtig god tid – mange opgaver kan sagtens vente til vi kommer tættere på VM ugen, men jo mere vi løser nu jo mindre stress er der på når det rigtigt går løs i uge 32.

Heldigvis har vi allerede mange gode hjælpere som også er trukket i arbejdstøjet. I slutningen af januar holdt vi fællesmøde med styregruppen, udvalgsformænd + næstformænd fra alle arbejdegrupperne m.fl. Som opfølgning på dette møde er udvalgsformændene nu i gang med at udarbejde en drejebog for planlægning og gennemførelse af arbejdet i de enkelte grupper. Her kommer det os virkelig til gode at vi afviklede VM udtagelsen i 2012 – nu kan vi trække på vores erfaringer!

Som tidligere annonceret så har vi modtaget støtte fra Thisted forsikring Lokalsikringsprisen. Derudover skal vi i næste uge mødes med Thisted Forsikring og snakke indgåelse af yderligere en sponsorkontrakt. I det hele taget fylder arbejdet med sponsorer, fonde m.fl. rigtig meget nu. Økonomien skal balancere så derfor har vi valgt at prioritere sponsorarbejdet meget højt nu. Det er en spændende opgave som også er meget alsidig, idet vi er i kontakt med en bred skare af virksomheder lige fra de mindre lokale virksomheder til de store børsnoterede internationale virksomheder.

Er der nogle af Thisted Sejlklubs medlemmer som kan hjælpe med kontakt til lokale virksomheder som gerne vil være med som sponsor på en af de største begivenheder i Thisted i 2013 så hører vi gerne fra jer. Vi søger bred lokal opbakning og har udarbejdet forskellige sponsorpakker til de lokale virksomheder

Priserne for et sponsorat starter fra kr. 4.300,- og vi håber at mange lokale virksomheder ligesom i 2012 vil støtte op om VM.

De fleste af vores hjælpere fra 2012 har allerede meldt sig som hjælper i 2013. Det er vi rigtig glade for og stolte over. Da VM kører over en hel uge og det hele er større end i 2012 skal vi også bruge flere hjælpere, så vi anslår at vi skal have ca. 100 hjælpere igang.

VM afvikles fra mandag til fredag så mange hjælpere skal passe deres arbejde i denne uge, og derfor melder mange sig som hjælper til enkelte vagter eller enkelte dage. Vi har brug for alle hjælpere lige fra dem som kan hjælpe et par timer til dem som kan hjælpe hele ugen. Snart laver vi en oversigt over de ”jobs” vi mangler at få besat og mangfoldiggør disse via nettet, facebook m.m. Faktisk ser vi mange hjælpere som ikke er medlem af sejlklubben, men som kender en som kender en som vist nok er sejler….På den måde kan vi få vist vores sport og klub frem for andre end vi ”frelste” og måske kapre et par nye medlemmer i ny og næ. Derfor opfordrer vi klubbens medlemmer til at fortælle vidt og bredt omkring VM og muligheden for at hjælpe et par timer, en halv dag eller flere dage. Er du på facebook så sæt gerne et opslag op på din side, snart vil du kunne lave link til jobopslaget på VM facebooksiden.

På www.thisted-sejlklub.dk har VM nu fået en mere synlig profil og alle vores informationer til medlemmer og hjælpere kan nu findes ved at klikke på VM2013 linket i toppen af siden. Den 15. i hver måned udsender vi nyhedsbrev som kan findes på klubbens hjemmeside. Herudover har vi vores VM hjemmeside www.worldcup2013thisted.com hvor informationer til sejlerne, pårørende presse m.m. findes. Endelig har vi vores facebook side hvor stort og småt vedr. VM kan findes.

Hjemmeside og facebook holder vi på engelsk – dog vil vores førnævnte jobopslag nok også komme på facebook, men på dansk! Inden længe kan du via klubbens VM side finde informationer om hvordan du tilmelder dig som hjælper. For at have 100% styr på bemandingen har vi aftalt med Gunhild Christensen at hun er koordinator for hjælper tilmeldinger.

Alle hjælpere som ønsker at tilmelde sig skal derfor kontakte (har du tidligere tilmeldt dig til din gruppeformand viderebringer denne oplysningerne til Gunhild): Gunhild Christensen Mobil: 23 83 23 31 Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.